الأربعاء، يوليو 02، 2008

اجري على ايديك ورجليك .. خالتك دوسه بتدور عليك

قلنا اننا منعرفش نلعب شطرنج ، وده مش عيب ولا مخالف للقانون والشرعية الدوليه على ما اعتقد .. ودلوقت كمان بنتنازل عن طاولة الزهر باللي فيها .. خديها يا ست ام العريف غنيمة حرب وابقي علقي عليها الشعارات الرنانة والطنانة والزنانة كمان بتاعتك من امثال تعمل ناضورجي ، اطويك واحطك في درجي .. و اجري على ايديك ورجليك ، خالتك دوسه بتدور عليك .. طب اقول لها ايه دي .. ياعم هي بس تفهمني ايه اللي بتقصده بالكلام اللي بتقوله وانا اديلها اللي هي عايزاه .. المشكله بس انها تقول جملة مفيده افهم منها المطلوب وانا انفذ على طول . عايزه اعتراف باني معادي للسامية مثلا ؟ معنديش مانع .. عايزه اعتراف باني من انصار تحديد النسل ؟ مفيش مانع . هي تكتب الاعترافات اللي هي عايزاها وانا اوقع عليها وانا مغمض ، بس افهم هي عايزه ايه واللي قالته كان معناه ايه . وبعدين انا عايز اسأل هي جارتها وبنتها راحو فين ؟؟؟ كانو شاغلينها عنا ومدينها فروتهم تنتف فيها براحتها ، وهم ما شاء الله فروتهم سميكه اوي والوبر فيها شبرين ، يعني ماده صالحة جدا للنتف ، بس الظاهر على حظنا نتفت فروتهم لحد ما دوبت الجلد ذات نفسه فصعبو عليها وسابتهم في حالهم واتدورت علينا .. والغريب بأه انها بتستنجد بالست الغلبانه مولاتي اللي يادوبك بتدافع عن نفسها بالعافيه ، وبتقول لها انتي خط دفاعنا الاول واوعي يا ابله تمشي وتسيبينا للرجاله الوحشين دول يضربونا .. ذكرتني بأسرائيل لما قلبت الايه وعملت عكس منطق الاشياء وضد الحقائق التاريخيه كلها وبأت هي اللي بتشتكي في مجلس الامن مش العرب ، ومن مين ؟ من الفلسطينين اللي نازله فيهم دبح ليل نهار ، قال ايه .. صواريخهم بتضرب البلدات والقرى الجنوبيه بتوعها !!! بالذمة مش حاجه تضحك ؟؟ تمام ، زي استعانة ام العريف بمولاتي لرد هجوم الرجاله الممثلين بحضرتي !

ليست هناك تعليقات: